මැයි 19 අපායේදී

ඔන්න ඉතින් අද පෙත්තා ලියන්න යන්නේ මීට මාස තුනකට පෙර මැයි 19 අපායේ ඇති වූ කතාබහකුයි.

කින්ග් යමට ඇතින් ගැන්සියක් පිරිවරාගත් කොට මහත පුද්ගලයකු පැමිනෙනු පෙනේ. කින්ග් යම මෙම පුද්ගලයා හදුනාගන්නා අතර ඒ අපගේ ප්‍රභාකරන් උත්තමයායි.

කින්ග් යම -: ආ මස්සිනා කොහොමද සැප සනීප
ප්‍රභා -: හොදින් ඉන්නවා.
කින්ග් යම -: මොකද මේ සෙට් එකත් එක්කම.
ප්‍රභා -: පොඩි අව්ලක් ගියා මස්සිනා මහින්ද අපට කෙලෙව්වා.
කින්ග් යම -: ආ ඒක කවදාහරි කාගෙන් හරි වන්න තිබ්බ දෙයක්
ප්‍රභා -: ඇයි මස්සිනා එහෙම කියන්නේ? මට උහුලගන්න බෑ එහෙම කතා කරද්දී.
කින්ග් යම -: නෑ ඉතින් අනුන්ට විමුක්තිය දෙන්න ගියපුවහම තමන්ටත් විමුක්තිය ලැබෙනවා නොවැ
ප්‍රභා -: ඒකත් ඇත්ත නොවෑ
කින්ග් යම -: මස්සිනා එන්න කලින් මෙහෙට කෝල් එකක් ආවා
ප්‍රභා -: අම්මට සිරි මෙහෙට ටෙලිෆෝන් කනෙක්ශනුත් තියනවද
කින්ග් යම -: ආය මොනකතාද මස්සිනා මෙහෙට එන බව දැනගෙන එන් ජී ඕ සෙට් එකක් කලින්ම මෙහේ යටිතල පහසුකම් නංවන්න වැඩසටහනක් දියත් කරා.
ප්‍රභා -: ආ උං මෙහෙත් ඉන්නවද
කින්ග් යම -: නැ උං මෙහේ ඉන්නවා නෙමේ උන් පදින්චිය මෙහේ මෙහෙට එන සෙට් එක අඩු උනාම උන් ගොඩට ඇවිත් අපායට සෙනග අදින්න ප්‍රෝග්‍රෑම් දියත් කරනවා
ප්‍රභා -: ඒක නෙමේ මෙහෙට කොල් එකක් ආවා කිව්වේ කාගෙන්ද
කින්ග් යම -: ආ ඒ මේ අපේ ක්ලින්ටන් නෝනාගෙන් ඉන්න මං කෝල් එකක් අරං දෙන්න
( කින්ග් යම තමාගේ නොකියා 1100 එකෙන් ඇමරිකාවේ රාජ්ය ලේකම් කාර්යාලයට 3ජී ඩයල් කරයි )
ප්‍රභා -: හලෝ ක්ලින්ටන් නෝනා, කොහොමද සැප සනීප
ක්ලින්ටන් නෝනා -: හොදින් ඉන්නවා, ඔහේ තත්වේ කොහොමද
ප්‍රභා -: අපි සන්තෝශෙන් ඉන්නේ දුක සෝකය නෑදන්නේ අයියා මල්ලී වාගේ අයියා මල්ලී .............
( ප්‍රභා කින්ග් යමව බදාගෙන ගායනය කරයි. යම පල්ලියන් සහ යම පල්ලන් ඩී ජේ එකක් යැයි සිතා නටයි )
ක්ලින්ටන් නෝනා -: මම කෝල් කරේ අර මහින්දට බැන්ක් ලෝන් එක දෙන්නද කියලා අහන්න
ප්‍රභා -: ආ ඒක ඔහේ දීලා දාන්න, ඒකත් මගෙන්ම අහනවා නේද මගේ කුක්කු පැටියා
ක්ලින්ටන් නෝනා -: මගේ ඉලෙක්ශන් කැම්පේන් එකට සල්ලි දුන්නු හැටියට මගෙ ප්‍රභාගේ වචනෙට පිටින් යන්න පුලුවන්ද අපායට ගියත් අමතක කරන්නේ නෑ.
ප්‍රභා -: අපේ ක්ලින්ටන් මහත්තයා ඉන්නවැයි
ක්ලින්ටන් නෝනා -: අන්න මොනිකත් එක්ක ශොපින් ගියා
ප්‍රභා -: ඉතින් දුක නැද්ද?
ක්ලින්ටන් නෝනා -: මට මොකෑ මට බැරැක් ඉන්නේ. එහෙනම් මම තිබ්බා, බායි
ප්‍රභා -: චෙරියෝ ඩාලින්
කින්ග් යම -: අම්මට සිරි ප්‍රභාට මම හිතුවට වඩා බලගතු යාලුවෝ ඉන්නවා නොවෑ
ප්‍රභා -: ආය මොන කතාද? මම උන්ට සල්ලි දුන්න විදිහට අපායේ ඉද්දිත් මගෙ පස්සෙන් එනවා. හුක්කි හුක්කි හූ, ( ප්‍රභා සුපුරුදු හිනා හඩ දමයි ) මේ මෙකෙන් කෝල් ගන්න කොට ගොඩක් කැපෙනවද?
කින්ග් යම -: නෑ විනාඩියට ඔන්ලි 2 රුපීස්. හරිම සිම්පල් ප්ලෑන් එකක්
ප්‍රභා -: ආ එහෙනම් මම තව කෝල් එකක් ගන්නද?
කින්ග් යම -: ගන්න මස්සිනා ඕන තරම් ගන්න? අපායේ සියලුම දේටම මුදල් හම්බෙන්නේ ඔය කාලයක් තිස්සේ මෙහාට එවපු අයගෙන් ගන්න ටැක්ස් වලින්නේ?
( ප්‍රභා එංගලන්තේ විදේශ ලේකම් කාර්යාලයට ඩයල් කරයි )
ප්‍රභා -: ආ මිලිබෑන්ඩ් සහෝදරයා කොහොමද
මිලිබෑන්ඩ් -: ක්වීන් එලිසබෙත්ට හුඩු කිව්වලු මේ අපේ ඊයේ සෙත්තපොච්චි වෙච්ච ප්‍රභා ලොකු අයියා නොවෑ
ප්‍රභා -: ආ කටහඩ තාම අදුනන්න පුලුවන් එහෙනම්
මිලිබෑන්ඩ් -: මොකද බැරි මට මේ ලොකේ තිබ්බ එකම සරන නොවෑ මට සල්ලි බලය තිබ්බේ ඔබතුමා මෙහේ පදිංචියට එව්ව ඔබතුමාගේ නෑදැයන්ගෙන් නොවෑ. ලොකු අයියා කතා කලේ
ප්‍රභා -: ආ නෑ මේ නම්බර් එක දෙන්න
මිලිබෑන්ඩ් -: ආ එහෙනම් අපිට ඕන වෙලාවක කන්ටැක්ට් කරගන්න පුලුවන් වේවී. මම කුශ්නර්ටත් නම්බර් එක දෙන්නම්.
ප්‍රභා -: එහෙනම් අපි නැවතුනා
මිලිබෑන්ඩ් -: ඔකේ බොස්
( ප්‍රභා නෝර්වේ විදේශ ලේකම් කාර්යාලයට ඩයල් කරයි )
ප්‍රභා -: ආ සෝල්හයිම් කේසේද සැප සනීප
සෝල්හයිම් -: ආ ලොකු අයියා. හොද වෙලාවට කතා කලේ
ප්‍රභා -: ආ ඇයි ඒ?
සෝල්හයිම් -: පොඩි ප්ලෑන් එකක් තියෙනවා
ප්‍රභා -: මොකක්ද?
සෝල්හයිම් -: මිස්ටර් කින්ග් යම ලග ඉන්නවද?
ප්‍රභා -: ඔව්
සෝල්හයිම් -: ආ එහෙනම් පොඩ්ඩක් එහාට යනවද?
ප්‍රභා -: ආ හරි දැන් කියන්න
සෝල්හයිම් -: මට මේ දැන් ආරංචියක් ආවා අපායේ තෙල් තියෙනව කියලා
ප්‍රභා -: අම්මට උඩු ඇත්තද? ඉතින්
සෝල්හයිම් -: අපේ එන් ජී ඕ සෙට් එකයි යුරෝපා හව්ලයි ඇ.එ.ජ් දැන් රහස් සාකච්චාවක් තිබ්බා ඒකෙදි තීරනය කොරා ඔබතුමාට මුදල් දිලා අපායේ තෙල් නිදි තියෙන පැත්තේ ඊලම පිහිටුවන්න. කැමතිද?
ප්‍රභා -: කඩවඩේ මුන් මැරිලවත් මට ඉන්න දෙන්නේ නෑනේ.

5 ප්‍රතිචාර comments:

budhajeewa August 13, 2009 at 8:02 AM  

සිරා කතාව.

NUWAN August 13, 2009 at 9:35 AM  

අපූරුයි.පෙත්තෝ.බලනකොට ක්ලින්ටන් නෝනත් ලේසි පාසු .............නොවෑ.

චමින්ද August 13, 2009 at 12:03 PM  

හොඳායි

malee_msg August 13, 2009 at 3:12 PM  

මේක නම් මරු පෙත්තෝ...! රනිල් අන්කල් ට කථා කලේ නැතුව ඇති නේ? එතකොට මහින්ද මාමාට නිර්නාමික ඇමතුමක් එහෙම?

Anonymous August 13, 2009 at 3:27 PM  

මරේ මරු, පෙත්තො. නියමෙට ලියලා තියනවා.

අද මට exams, ඒත් මේකට comments නොලියා පුලුවනිද?

-Dappi Sira-

Post a Comment

පෙත්තාගේ කැදැල්ලට පිවිස ප්‍රතිචාර දැක්වීමට තරම් කාරුණික වීම පිලිබදව ඔබට තුති.

මම හදවතින්ම ශ්‍රී ලාංකිකයෙක්

මම හදවතින්ම ශ්‍රී ලාංකිකයෙක්

පෙත්තාගේ ඉල්ලීම

පෙත්තාට හිතුනා පෙත්තාගේ බ්ලොග් එකට පොඩි පබ්ලිසිටියක් දාන්න ඒකට මට බ්ලොග් සගයන්ගෙන් පොඩි උදව්වක් ඕනේ. මේ අහිංසක පෙත්තවත් ඔයගොල්ලන්ගේ බ්ලොග් රෝල් එකට දාගන්නවාද පෙත්තත් ලෝබ නැතුව ඔයගොල්ලන්ගේ බ්ලොග් එකත් මගේ බ්ලො රෝල් එකේ දාන්නම්.

ටෙලි කතා අඩවිය නවතම ලිපි

පෙත්තාගේ යාලුවො

පෙත්තාගේ උපහාර පැකේජය

පෙත්තාගේ බ්ලොග් කැදැල්ල වෙත ඔබගේ ප්‍රතිචාර දැක්වීම පිලිබදව සහ එහි සාමජිකයකු ලෙස ඇතුලත්විම පිලිබදව ඔබ සැමට මාගේ උත්තමාචාරය. දරුනු වැඩිද මෙන්න කෙටියෙන් තෑන්ක්ස් මචාලා මචීලා.

ආපු ගාන සහ ඉන්න ගාන

free counters